- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-04-2013 19:30
Idem dito hier. Met één verschil dat het niet sinds afgelopen maand is maar sinds de splitsing van afgelopen september. Buiten Ebay is mijn verkoop al die maanden volstrekt normaal, enkel op Ebay marcheert het van geen kanten meer.
Na veel geëxperimenteer blijkt dat ik op bepaalde dagen (=veel dagen) op Ebay onzichtbaar ben. Objecten die ik op een bepaalde dag op Ebay aanbiedt krijgen 0 page views en blijven zo voor de rest van de maand. Andere bied ik op een andere dag aan, krijgen direct page views en het aantal page views blijven omhoog gaan. Dat zijn ook de objecten die ik nog wel verkoop.
Zoals ik een tijdje geleden schreef. Ik bood een object tegelijkertijd op Ebay en een andere website aan. Het object haalde op de andere site op 1/4de van de tijd een veelvoud van het aantal pageviews op Ebay. Resultaat: een paar dagen later op Ebay de aanbieding beïndigd wegens verkocht op de andere site.
Tegenwoordig mag ik al blij zijn als ik op Ebay iets aanbied het object na 3 dagen überhaupt al eens bekeken is. Bied ik die op de andere site aan heb ik soms na een half uur al 20 page views.
Dus is er iets mis op Ebay??? Zeker en vast.