TNT is nu bepaald de beste koerierdienst, een paar maanden geleden had ik daar ook een probleem mee... een pakje werd me opgestuurd via TNT, nadat ik het een week later nog niet had, contacteerde in de verkoper die me het trackingnummer doorgaf. Wat blijkt? Het pakje werd drie dagen eerder afgeleverd, probleem is wel: ik heb niks gezien, noch een pakje, noch een bericht.

Weer twee dagen later staat er een man aan de deur met mijn pakje dat... geloof het of niet... in een verkeerde straat werd afgeleverd! Toppunt van alles: waar een handtekening moest staan, stond gewoon: "afgeleverd in nummer 16!" en dat was het. Ik woon in nummer 14, dus afgeleverd bij de buren en  ging het pakje van de buren naar het verkeerde nummer 14 om zo bij mij te belanden.

Zowel ik als de verkoper waren maar wat blij dat er nog eerlijke mensen zijn waarna de verkoper zijn overeenkomst met TNT prompt stopzette!

Velen kiezen voor levering met een koerierdienst omdat ze Bpost niet vertrouwen, maar geef mij dan maar Bpost.