@gamewalhalla-be schreef:

Ja, je kan alles automatisch terug op Ebay zetten met behulp van de verkoopsmanager. Gratis als je een winkel hebt of anders betaal je € 10 per maand als ik me niet vergis.

Ah, dat wist ik niet, Ik heb geen shop, dus voor mij toch niet van toepassing...

@gamewalhalla-be schreef:

Wat ik graag zou hebben als verkoper:

* schaf het onbeperkt aantal gratis veilingen af (staat in de stijgers)

* gebruik als standaard sorteervolgorde terug "Objecten die eerste aflopen" ipv "Beste Weergave". Hetzelfde playing field voor alle verkopers

* terug een feedbacksyteem waar kopers en verkopers dezelfde rechten hebben. De huidige gedetailleerde verkopersbeoordelingen dienen nu maar voor 1 iets en dat is de verkopers straffen.

* schaf die verdomde PayPal verplichting af

Volledig akkoord, alleen zou ik de limiet van 75 gratis veilingen per maand liever wat hoger zien.
't zou ook gemakkelijker zijn als ze het per week rekenen ipv per maand, aangezien 7 dagen toch de standaardduur van een veiling is. Toch voor particuliere verkoop, weet niet hoe het voor jullie zit...

Feedback en paypal zijn ook zaken waar je als particuliere verkoper last van hebt.

Als pariculier hoef ik geen paypal te aanvaarden, maar dat heeft als gevolg dat mijn aanbieding niet verschijnt in Frankrijk, UK, etc etc ...