@gamewalhalla-be schreef:

Wel niet mijn woorden maar de woorden van mijn klanten:

Kopers waren het kostbeu om dagelijks door honderden en honderden veilingen te bladeren. Dezelfde veilingen die ze al maanden aan een stuk zien passeren. Velen hebben Ebay dan ook volledig links laten liggen omdat een kat hier haar eigen jongen niet meer terugvindt. Ze kunnen ook niet meer de koopjes doen van vroeger want al die veilingen worden toch gestart aan een Nu Kopen prijs.

Ik kan mij sterk vergissen maar de aanbiedingen met een "nu kopen" prijs kosten ook geld. Nu en vroeger ook al. Dus die uitleg dat het hier nu eindelijk zou veranderen houdt volgens mij geen steek.

Dat sommige kopers het beu waren om dagelijks door honderden artikelen te bladeren die ze al een x-aantal keer hebben zien passeren ligt aan ebay en ook aan henzelf, niet aan de verkopers. Iedereen heeft toch het recht om hier zaken aan te bieden, of niet?

Het ligt aan ebay want andere sites (die je trouwens vermeldt) geven een looptijd van enkele maanden. Ebay slechts van max. 10 dagen voor veilingen en 1 maand voor aanbiedingen met vaste prijs. Logisch dat dezelfde zaken steeds terugkeren.

Het ligt echter ook aan deze kopers zelf want je kan links boven op je zoekopdracht kiezen voor "alle", enkel "veilingen" of enkel "nu kopen". Zo kun je al veel "rommel" eruit filteren.