- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-09-2013 01:31
@militaria-shop-ww2 schreef:Oh ja, en voor ik het vergeet beste gamewalhalla-be:
Tussen 28 juli 2013 en nu zijn er 2.125 aanbiedingen van u beëindigd (hoeveel artikelen u hebt aangeboden kan ik helaas niet zien maar het aantal zal wel ongeveer hetzelfde zijn). Dit wil zeggen meer dan 1.000/maand oftewel 12.000/jaar. Veelaanbieder zei u ?????
Ik denk dat wij een andere definitie van veelaanbieder hebben.
Ik heb hier gemiddeld 900 items te koop staan. Ik bied dus ongeveer 30 items per dag aan. Mijn items staan hier voor 30 dagen op Ebay en worden na 30 dagen opnieuw geplaatst indien onverkocht. Verkochte items die ik nog in stock heb worden opnieuw geplaatst. Als je tussen mijn afgelopen aanbiedingen gekeken hebt zal je ook gezien hebbben dat het overgrote deel onverkocht is, wat vroeger wel anders was.
Ik denk niet dat ik me hiervoor moet verdedigen. Ik ben tenslotte zakelijke verkoper en moet hier mijn boterham mee verdienen. Dat lukt niet als ik hier slechts 100 items zou te koop zetten. En nee, ik zit hier Ebay niet dagelijks vol te spammen met 500 veilingen zoals de echte veelaanbieders.
Trouwens als ik Ebay wil volspammen kan ik dat nu perfect doen. Als zakelijke verkoper betalen we nu geen plaatsingskosten meer (voor Nu Kopen Objecten). Niets (behalve dan mijn gezond verstand) houd me tegen om gewoon gans mijn stock van +- 1000 games slechts voor 24u aan te bieden zoals nu met de veilingen. En die gewoon dagelijks opnieuw aan te bieden.
Enfin, je mag verder discussiëren met andere Ebayleden. Ik ga hier niet verder op in want gans deze discussie leidt tot niets.
Hoog tijd trouwens dat ik ga slapen. Morgen nog bergen werk.