- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-09-2013 15:21
Dit is het bericht dat ik kreeg van ebay :
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw email. Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over de nieuwe kostenstructuur.
De nieuwe kosten gaan in vanaf 18 september, zoals u terecht stelt. Dat betekent dat de 75 objecten geteld worden vanaf de 18e van september.
U geeft ook aan dat u wel kosten worden berekend, terwijl u nog niet de 75 objecten heeft geplaatst. Bij een klein aantal van de verkopers is per abuis een eerdere datum gebruikt voor de nieuwe kostenstructuur. De kosten die daarvoor worden berekend, zullen bij de volgende factuur worden hersteld. Ik wil u vriendelijk verzoeken deze volgende factuur af te wachten.
Voor de tijd tussen nu en de volgende factuur geld: u heeft van 18 tot en met 30 september de mogelijkheid om 75 objecten gratis aan te bieden. Op 1 oktober krijgt u de nieuwe mogelijkheid om 75 objecten aan te bieden (tot 31 oktober in dit geval). Vanaf dat moment zullen de gratis 75 objecten elke keer gelden vanaf de eerste tot de laatste van de maand.
Ik hoop dat u nu de door u gevraagde duidelijkheid heeft. Ik wens u nog veel plezier toe bij het handelen op eBay.
Mocht u nog andere vragen hebben, schroomt u niet om dan weer contact met ons op te nemen. Rest mij u nog een goede dag toe te wensen.
Met vriendelijke Groet,
eBay Customer Support.
Voila, ik hoop dat het nu duidelijk is...