60 negatieve een mijn reactie
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-12-2013 17:36
Allen,
ik heb de afgelopen maanden 60 negatieve ontvangen, hierbij mijn reactie (voor zolang het hier blijft staan)
60% is hiervan onterecht. Ik kan via tracking aantonen dat men wel de goederen ontvangen heeft, helaas, Ebay speelt de bal door naar pay-pal en vise-versa...
en andere truck, en hier geef ik oplichters een tip, is een niet ontvangen claim te openen en niet meer te reageren, na 45 dagen sluit men dit automatisch via een neutrale transactie. Betekend dat zowel koper als verkoper geen nadeel hebben, alleen "vergeet" ebay dat de koper alvast de betaling via een claim bij paypal heeft geblokkeerd. Een neutrale transactie betekend automatisch dat de koper het geld terugkrijgt, ZELFS met een bewijs van levering!!!!
Een andere truck is zeggen dat het product niet correct is, of stuk en een lege doos terugzenden via een tracking, dan heb je stel ik bestel iets van 50 euro, zeg dat het stuk is of niet werkt, stuur het zogezegd terug in een lege doos met tracking = bewijs van return, kost mij 6 euro = 44 euro winst + item... wat zegt paypal... bij een "Lege zending"
Wij onderzoeken uw bezwaar. U heeft aangegeven dat u uw object in een andere staat heeft terugontvangen dan hoe u het heeft verstuurd.
Om verder te kunnen gaan in ons onderzoek, dient u een verklaring van de politie te ontvangen waarin de schade, wijzigingen of ontbrekende onderdelen omschreven worden. U kunt een kopie van deze verklaring naar ons sturen.
De verklaring dient het volgende te bevatten:
· De contactgegevens van het politiebureau(bij voorkeur op briefhoofd) · De datum dat de verklaring is opgezet · Een omschrijving van de schade, wijzigingen of ontbrekende onderdelen · Een stempel en/of handtekening van het politiebureau of de officier die de verklaring heeft opgezet
een derde truck is 2 stuks bestellen en zeggen dat je maar 1 stuk gekregen heeft, je dient een claim in voor niet ontvangen van goederen en krijgt simpelweg "het volledige" bedrag terug, als je slim bent weet je wel hoe je het moet doen.
Ik heb op 60 negatieve, 45 onterechte negatieve waarvoor zowel Ebay als paypal geen oren naar heeft, of dacht u echt dat ik zo slecht ben dat ik NIKS opzend!!!!!!!!!
D.