- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-12-2013 10:54
Compshop,
U lokt hiermee natuurlijk weer reacties uit hé.
1) het is een feit dat wanneer 1 persoon een negatieve feedback heeft, dat dit aanstekelijk is voor anderen. Ze moeten maar eventjes ongeduldig zijn en lap, daar heb je het.
2) zorg voor een goeie communicatie met je klanten, bel ze desnoods op.
3) ik wil hier niet discussiëren of de negatieve al dan niet terecht zijn, vast en zeker weten wij allemaal dat er een aantal negatieve feedbacks veel te impulsief gegeven zijn door een aantal klanten en ben je effectief slachtoffer van een "hetze" tegenover U.
4) track en trace !!! alle objecten die je op die mannier verstuurd hebt ZOUDEN MOETEN aankomen. Het zou kunnen dat wel een keer 1% het niet doet .... en dan nog.
5) als U zeker bent van Uw slag, met alle bewijzen, dan moet u ZEKER de pers er bij halen. Dan wil ik dat dit op tv komt. Je hoeft je nergens voor weg te stoppen.
6) vast en zeker zijn er dus kopers van U die met wroeging zitten en hun pakje zeker ontvangen hebben maar U al een negatieve gegeven hebben.
7) blijf positief, stel je niet aggresief op en probeer dit op een verstandige slimme manier op te lossen.
😎 probeer vooral te bellen naar mensen, niet mailen. met bellen, een persoonlijk woord, daar kan je meer mee bereiken.
9) KLAAG de vervoersfirma aan !!! Dan zullen die op hun beurt ook wel een onderzoek starten.
10) Elke, volgens U, negatieve feedback moet je elk per geval een klacht indienen bij je vervoersfirma. BEL HEN OP !!!
En nu hou ik maar op ..... ik bedoel het dan ook positief en voel in zekere zin met je mee. ik heb niet de waarheid in pacht, wil enkel helpen.
Geef ons een keer 1 geval: welke vervoersfirma, wat is track en tracenummer en wie is de koper.
Johan (Onthou vooral: HAAL DE PERS ERBIJ en toon aan dat je 100% correct gehandeld hebt ! )