Tja, sommige kopers. Ik kreeg gisteren een negatieve feedback wegens een probleem met de disc van een spel. Of overgekeken of gebeurd tijdens de verzending. Ik ben ook maar een mens. Als ik een fout maak, kan ik alleen maar proberen die zo goed mogelijk recht te zetten. 10.000 feedbacks met nauwelijks neutrale en negatieve bewijst dat we dat goed aangepakt hebben.

Een mailtje gestuurd met onze excuses en klant gewoon volledig terugbetaald gezien het toch geen duur item was. Resultaat: geen kik van de koper. Gaf ook direct negatieve feedback zonder te melden dat er een probleem was. Geen bedankje voor het gratis game. Op de aanvraag voor feedback wijziging wordt natuurlijk ook niet gereageerd.

Sommige mensen zijn echt voor geen rede vatbaar.

Enfin, de volgende die een negatieve feedback geeft zonder de moeite te doen om te melden dat er een probleem is, moet van ons ook niet veel verwachten. Als ze niet melden dat er een probleem is kunnen we het niet oplossen. Een feedback is de laatste stap in een transactie. Dan is voor ons de kous ook afgehandeld.