Het blijft erg moeilijk.

Als je dan op ebay.com plaatst dan zit je vast in dat verzendsysteem, dan kan ebay.be en andere landen je aanbiedingen niet zien.   Heb nu al vanalles geprobeerd en het is een ramp.

Ik had een Engelse speelgoedbeer, op .com geplaatst maar was niet te zien als je inlogdde op Ebay.UK.  Heb deze een half uur voor het einde van de veiling weggenomen uit schrik dat ie ging verkocht zijn aan 1 euro.

Die Meissen was absoluut niet te zien, overspoeld van Duitsland   Maar een half uur nadat ik het bericht geschreven had stond het opeens bovenaan.

Die Ebay sofware blijft hoedanook een zeer merkwaardig iets.  UK en Duitsland staan teeds bovenaan maar waarom zie je nooit iets van bvb ebay Nederland ???  Ik denk dat al die landen geblokkeerd worden.

Kijk,  ik sta nu al met 1125 objecten op een heel intressante veilingsite waar het gratis plaatsen is en 99 gratis foto's en maar een commissie van 5 % + totaal GEEN verplichting van Paypal.

Ik denk dat Ebay heel de verkeerde weg opgegaan is. 

Ebay is eveneens toch gebruiksonvriendelijk geworden, het duurt te lang om iets online te plaatsen, dus,  ben het nu echt wel aan het afbouwen alhoewel ik dit spijtig vind want heb zo m'n best gedaan om een topverkoper en powerseller te worden.

Helaas dus.