extra geld verdienen zonder commissie!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-06-2014 21:05
zelf meegemaakt en een antwoord van ebay dat deze techniek goedkeurd;
je koop een aantal boeken. Verzendprijn van belgie naar amerika is 16 euro. Maar, je woont in belgie en koopt 3 boeken. Verkoper, in Belgie telt 3x de verzendkosten naar amerika, ook al woon je minder 20 km van hem en boeken afhalen bij hem...dat gaat niet.Normale prijs voor deze 3 boeken in belgie is 8,50, wat de verkoper er ook opkleeft, terwijl ik 48 euro moest betalen. Aangezien ik de boeken wou dit absurd bedrag betaaltd; na ontvangst blijkt dat de verkoper slecht 8,50 erop plakte en hij weiger om bijna 40 euro terug te geven. Dus geef ik negatieve feedback. ONMIDDELLIJK VERWIJDERT door ebay, want, de verzendksoten waren gekend...DUS ALS JE ECHT ZUIVER GELD WIL VERDIENEN ZONDER ENIGE COMMISSIE DIT IS DE TRUK DOOR EBAY GOEDGEKEURT EN DUS TOE TE PASSEN. De verkoper in kwesite verkcoht voor 16,50 euro boeken aan mij, betaalde daar zijn commissie op en streek via de ferme verzendkosten(nochtans korting voorzien volgens zijn aanbiedingen!).De negatieve feedback werd door ebay METEEN verwijdert en de snelle meneer, hint hint, verdient nog steeds meer geld aan domoren zoals ik aan zijn verzendkosten dan dat hij in essentie verkoopt of comissie betaalt
HET LEVEN IS AAN DE DURVERS EN JE HEBT EBAY DIE JE DAARIN VOLUIT STEUNT!