- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 09-06-2014 01:04
Wel, ik denk dat Martijn ontslagen is. Net zoals verschillende andere verkopers werd ik door hem goed geholpen. Ebay en verkopers helpen dat past niet samen. Martijn paste hier dan ook absoluut niet in dat rijtje
En inderdaad, ook al gemerkt. Zelfs de die hard posters zie ik hier niet meer posten. Zelfs de grootste Ebay verdedigers heb ik een paar berichten zien plaatsen waarin ze niet zo positief meer waren over Ebay. En guess what? Bij één verkoper zie ik alvast dat zijn verkoop als een peperkoekenhuisje in elkaar gezakt is. Bij de ander niet, kon ook niet want daar was dat al veel langer gebeurd. Een paar van die verkopers zijn ondertussen al vertrokken. En een paar andere zijn van plan om dat te doen.
Eén voor één zakelijke verkopers met hoge feedback die Ebay hoog in het vaandel droegen.... tot ze een mes in de rug gestoken werden.
Deze zomer zou wel eens de finale blow voor Ebay België kunnen zijn. Tijdens de zomer worden er sowieso minder aanbiedingen gezet. Minder aanbod, items van mindere kwaliteit, meer en meer verkopers die Ebay verlaten en met het nieuwe feedbacksysteem waarschijnlijk een heleboel verkopers die zullen geschorst worden.
Het aanbod stelt al niets meer voor met vroeger. Als dat nog achteruit gaat, gaat het klein beetje kopers dat hier nog wel op Ebay zit ook afhaken.
Zal ook niet lang meer duren voor de eindejaars sellersupdate zal aangekondigd worden. Met een heleboel nieuwe verbeteringen...die de site nog verder om zeep gaan helpen.
Dus ja, de toekomst op Ebay ziet er heel rooskleurig uit. Ik ben van de boot gestapt voor deze helemaal zinkt.