- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 09-06-2014 23:12
Wel bij mij net het omgekeerde. Ik heb hier steeds in het gareel gelopen. Als dank kreeg ik een mes in mijn rug. Ik wou niet stoppen op Ebay. Ik werd door Ebay gedwongen. Geen geschorste account of zo, maar gans de situatie werd hier gewoon onmogelijk gemaakt voor mij. Ik verkoop niet meer op Ebay. Ben ook niet van plan om dat ooit nog te doen. Dus de tijd dat ik mijn mond dicht hou is voorbij.
Ik was hier trouwe bezoeker op het forum, maar posten deed ik nauwelijks of niet. Ik heb dat dat in het verleden een paar keer gedaan. Meerdere keren werd ik op een strafbankje gezet en zag ik mijn verkoop plots een tijdje sterk dalen. Dus kwam lezen, maar hield voor de rest mijn mond. Nu dus niet meer.
De enige reden waarom ik hier een nieuw accountje voor gebruik is dat ik buiten Ebay op geen enkele, maar dan ook geen enkele manier nog met Ebay wil gelinkt worden. Vroeger was ik een levend reclamebord voor Ebay. Nu nog steeds, maar niet meer voor het soort reclame dat Ebay wil hebben.
Ik weet dat veel verkopers er hetzelfde over denken en net hetzelfde doen. Als ik hier zo naar de verkoop zie, lijkt dat zijn effect niet te missen.
Ik heb zo nog een paar van die sappige weetjes over Ebay. Zal die bij tijd en stond ook nog posten.