- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-06-2014 00:00
De allergrootste ergernis die bij mij op Ebay gekomen is, is dat ze artikelen er af gehaald hebben, totaal onterecht.
Ik heb 2 keer een onvervalst, geen namaak, artikel aangeboden, een keer een Delvaux handtas en dan eens een echte lege doos van een horloge van Cartier. Ik had alle papieren van echtheid en was speciaal naar een winkel gegaan met de items voor zekerheid.
Ebay haalde deze items weg zonder boe of ba. Ik kreeg 2 keer een verwittiging dat ik de regels overtreden had. Je staat tegen een muur, totaal geen hulp, hun wil is wet.
Ik heb me nooit kunnen verdedigen, je haalt toch nooit gelijk.
Nadien krijg je dan zo'n soort enquete of je goed geholpen bent en moet je alle regeltjes eens overlezen om de volgende keer in het gareel te lopen.
Die frustratie zit er nog steeds in bij mij.
Maar goed, zal er niet te veel woorden meer aan vuil maken. Ik zoek en zoek en zoek welk artikel ik alsnog zou op ebay plaatsen maar vind niets, dit wetende dat ik hier meer dan 10000 brocante en antiek goederen in m'n winkel staan heb. Zelfs 15 eurocent is me te veel aan plaatsingskost, kan het niet helpen, het voelt zo wrang aan.
Johan