Ik kreeg deze in de mailbox.

Ze doen precies of we zijn de grootste bedriegers naar de kopers toe,

Ebay Duitsland adviseert gewoon hun kopers om bij het minste probleempje een geschil te openen zodat zij zich kunnen moeien. 

Zo heb ik deze week al 2 geschillen vanuit Duitsland omdat de maat van kleding/handschoenen niet goed is en ze het dienen te retouren voor een andere maat, allemaal geen probleem voor mij,

Maar ik zit wel per direct met een geschil + centen geblokkeerd.

Door die vele geschillen ben ik een ondermaatse verkoper...leuk Smiley Verdrietig

Ik zou er zo graag mee stoppen om van al dat geleuter af te zijn, maar mag eigenlijk van verkoop wel niet klagen. En uiteindelijk doen we toch allemaal om € te verdienen.

Beste sixstarracing*com,

Uw verkoperprestaties zijn ondermaats volgens de normen voor verkoperprestaties in Duitsland.

Als u niet aan de minimumprestatienormen voldoet, worden er verkooplimieten voor uw account ingesteld.

Op basis van uw beoordelingen raden we u aan erop te letten dat u snel en op een professionele manier communiceert en objecten snel verzendt en uw kopers op de hoogte houdt.

Snel en op een professionele manier communiceren
Door op een positieve, professionele manier te communiceren met uw kopers, kunt u veel kwesties oplossen voordat het problemen worden.

-

Zorg dat niets in de beschrijving in uw aanbieding kopers ontmoedigt om contact met u op te nemen.

-

Reageer snel op alle vragen en problemen.

-

Houd uw kopers op de hoogte van de status van hun aankopen.

Meer weten over hoe u uw beoordelingen kunt verbeteren door betere communicatie?

Snel verzenden en uw kopers op de hoogte houden
Door snel te verzenden ontvangen kopers hun objecten sneller, waardoor ze meer tevreden zijn.

-

Vermeld realistische verzend- en verwerkingstijden in uw aanbiedingen zodat de kopers weten wat ze mogen verwachten.

-

Verzend indien mogelijk binnen de 48u om te voldoen aan de gemiddelde verwachtingen met betrekking tot online aankopen.

-

Breng kopers op de hoogte zodra het object is verzonden en upload trackinggegevens meteen naar Mijn eBay.