- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-07-2014 23:03
Hallo
Bedankt voor u reactie. ik vind hun stellingen wel heel ver gaan toch. Dus als je opgroeiende kinderen hebt en dus regelmatig de kleertjes op zoekertjessites plaatst dan zou je kunnen beschouwt worden als veelplaatser. Dus je beoefent een zelfstandige activiteit. Want naar mijn gedacht eer dat mijn kinderen zullen volgroeit zijn (mijn zoon is 4, mijn dochtertje wordt volgende maand geboren) ga ik de komende 10 jaar nog veel kleertjes plaatsen hoor.
Natuurlijk moeten ze er iets aan doen om profiteurs eruit te halen, maar als je echt alles gaat moeten aangeven, dan vrees ik dat er veel eerlijke mensen in dezelfde zak zullen gestoken worden als die profiteurs, want wie gaat nu zo piepkleine bedragen aangeven?
In mijn geval wil ik een webshop houden, gewoon omdat ik het gemakkelijk vind. Op de gewone zoekertjes sites geraakt u zoekertje al snel uit het zicht door andere zoekertjes die bijgeplaatst worden. Wil je u zoekertje terug omhoog, dan mag je betalen. Vind ik echt wel zonde als je iets verkoopt voor 1 euro. Ofwel verwijder je het zoekertje en zet je terug een nieuw. Maar dat vergt dan ook weeral tijd, als je het goed wilt doen.
Dus vandaar het idee van een webshop. Daar plaats je alles op en daarna moet je juist zien u shop te promoten door links te plaatsen. En dat hoeft niet altijd geld te kosten, denk aan facebook, forums,.....
als ik tijd heb zal ik anders eens naar een lokket gaan, voor mijn situatie uit te leggen. Zij zullen mij daar hopelijk alles heel duidelijk kunnen vertellen. Ik heb al een mail gestuurt naar de belastingen over 2 weken maar ik wacht nog altijd op hun antwoord.
Alleszins bedankt voor u antwoord 😉