Dat laatste klopt helemaal siemenpoes, voor internationale transacties hebben we nu eenmaal eBay nodig hé?

Alleen jammer dat zij het ons alleen maar moeilijker maken met hun beoordelingssystemen.

Ik zou er echter volledig "mee kunnen leven" als het een sluitend systeem is maar dit is het helemaal niet meer!

Paypalterugbetalingen laten meetellen als defecten terwijl er nadien perfect betaald wordt via Paypal maar aan een aangepaste verzendkost, gaat er voor mij over.

De automatisatie van het systeem zorgt ervoor dat er geen enkele fysieke controle meer is en men dus geen rekening houdt met de reden van terugbetaling.

Dit ondanks het feit dat een beetje nazicht van een ervaren medewerker simpelweg zou kunnen aantonen dat mijn transacties wel degelijk opnieuw perfect afgehandeld werden met de uiterste tevredenheid van de koper in kwestie.

1 oogopslag op mijn "Mijn eBay" zou hen alles kunnen tonen waar ze nu over vallen!

Ik heb zelfs een schriftelijk bewijs dat ze toegeven dat die 24 defecten er eigenlijk geen zijn maar ze zouden dit niet kunnen corrigeren omdat ze niet kunnen ingrijpen in het geautomatiseerd systeem, zegt de persoon in kwestie.

3 dagen later echter schrijft dezelfde persoon dat ze mijn statuut teruggezet heeft naar "Topverkoper".

Ik ben dan ook eens benieuwd wat ze nu gaan doen...

1 ding weet ik alvast: ik vind het enorm jammer dat ik 420 objecten verkocht de laatste 3 maand... met 399 was er geen vuiltje aan de lucht en zou ik net onder de 2 procent gevallen zijn omdat ze dan evalueren op jaarbasis...

Ik kan het dus alleen mijn kopers verwijten dat ze zoveel vertrouwen in mij hadden zeker? (hilariteit alom, de wereld totaal op zijn kop!!!)

Photobucket - Video and Image Hosting