- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-02-2015 21:49
Ik vind het dan ook jammer dat je je postings de laatste tijd laten lopen via een blanco accountje gu.spil.
Ik zou dit ook perfect kunnen hoor maar aangezien ikzelf vind dat ik niets te verbergen heb, weiger ik dit pertinent te doen...
Wat die defecten betreft: je kan wel degelijk volledig zien welke transacties er zogezegd geannuleerd zijn.
Net met deze gegevens kon ik ebay vorige maand aantonen dat deze defecten op niets gebaseerd zijn: ze waren allemaal terug te vinden in "Mijn eBay" als perfect afgehandeld MET positieve feedbacks als gevolg.
Ook op Paypal kon ik aantonen dat de aankopen wel degelijk een tweede keer betaald waren.
Vandaar ook dat ze, met de bewijsstulkken die ze kregen, toegaven dat hun systeem eigenlijk fout is...
Maar goed, een maand later heb ik het opnieuw zitten en mag ik van vooraf aan opnieuw beginnen te argumenteren.
Weet je wat ik het liefst zou hebben maar dit zal wel een droom blijven?
Dat er een gerenommeerd advocaat zich eens in deze zaak zou vastbijten...
Ik weet ook wel dat eBay zich zal beroepen op het feit dat zij ons perfect uitlegden wat het nieuwe systeem in hield maar NERGENS maken ze melding dat een Paypalterugbetaling, om welke reden dan ook, automatisch leidt tot een defect wegens geannuleerde verkoop!