- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 15-02-2015 00:35
Het is alsof het me niet gegund wordt om langer dan 2 weken op een score van 100% te staan...
Ik verkoop op 29/01 aan een fransman 3 objecten die hij kocht. Op 5 februari had ik nog geen betaling binnen (ondanks het feit dat fransen quasi steeds direct na aankoop betalen via Paypal) en stuurde hem daarom een herinneringsmailtje.
Op 9 februari komt zijn betaling uiteindelijk binnen en op 10 februari wordt het pakket verzonden naar Frankrijk.
Deze morgen om 8u vind ik in mijn mailbox een Paypalklacht van betrokkene dat hij zijn aankoop niet heeft ontvangen...
Je moet het maar durven... eerst 11 dagen wachten om te betalen en dan na amper 3 dagen al een Paypalklacht indienen...
Ik ga er vanuit dat ik hier wel de klos zal worden van een koper die probeert erg goedkoop aan zijn spullen te geraken.
Ook al eens zijn feedbacks bekeken en vast gesteld dat hij van zijn laatste 2 feedbacks die hij gaf aan verkopers er eentje beloonde met een negatieve (niet ontvangen object) en 1 neutrale (intimidatie omtrent de betaling)...
Ik denk dat ik dus wel weet waar ik aan toe ben...
Reeds een berichtje via eBay gestuurd deze morgen maar tot op dit moment nog geen antwoord mogen ontvangen...