- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
20-05-2015 23:13 - bewerkt 20-05-2015 23:18
Aanbiedingen tellen steeds van begin tot einde maand.
Ik vertik het om nog plaatsingskosten te betalen, want dit kost je echt een bom geld. De centjes die je verdiend hebt ben je zo weer kwijt in plaatsingskosten.
Daarentegen, het beleid van EBAY is wereldwijd in alle landen anders.
Ik bied nu aan op EBAY.COM en daar is het gratis. EBAY.BE stelt echt niets meer voor.
Ik bied enkel nog treintjes en daarbij horende items aan en stop aanbieden van het moment ik moet betalen. De verkoop is bedroevend.
Maar probleem met EBAY.COM is dat die verzendkosten zo ingewikkeld zijn en dat dan de Belgische of andere internationale kopers je aanbiedingen niet zien.
Nu, het EBAY verhaal kan je volgen hier op de fora maar er zit geen animo meer in want het werd tal van vaste posters moeilijk gemaakt.
EBAY België is volgens velen van ons op sterven na dood. De gouden tijden zijn voorbij.
Vaak ben je beter op Vlaamse 2de hands sites. Vlamingen voor de Vlamingen want geen kat kijkt nog op Ebay in vergelijking met jaren terug.
Dus, ik wil je niet ontmoedigen maar ik vrees voor een goeie verkoop.
Tal van EBAY verkopers hebben bloed, zweet en tranen gelaten en zo hard hun best gedaan om EBAY wakker te schudden, om hen te wijzen op het feit dat er iets grondigs verkeerd loopt.
Helaas werd dit alles in de wind geslagen. Grote verkopers zijn weggetrokken.
Het lijkt precies of men wil niet langer dat mensen op EBAY.BE aanbieden. Er is ook GEEN ENKELE publiciteit te zien op de tv, dit terwijl we wel andere Vlaamse sites regelmatig zijn verschijnen.
EBAY was toen ik jaren geleden starte met een andere account een prachtig platform om te verkopen. Op het moment we aan het opbouwen waren en de verkoop goed ging is er iets veranderd aan de software en het beleid en samen met mij kunnen velen beamen dat OP SLAG de helft en minder omzet gehaald werd.
Spijtig ,-)