Bespaar u de moeite. Alle moeite die je in Ebay steekt is verloren tijd. Dacht al dat het niet erger meer kon tot Ebay alle subcategorieën afschafte. Zelfs een kat vindt haar eigen jong hier niet meer terug.

Gratis aanbieden? En dan? Wat haalt het uit als niemand uw items ziet!!! Ik krijg enkel items uit de UK te zien. Zie bijna geen enkele Belgische verkoper. En we weten allemaal wat er gebeurd is toen particulieren gratis konden aanbieden. Enfin, de site zal nu niet overspoeld worden. Andere categorieën bekijk ik niet. In de categorie waar ik verkocht schiet er bijna geen enkele professionele koper meer over. Degene die wel overblijven verkopen bijna niets meer. De andere bestaan niet meer of hebben net als ik Ebay helemaal de rug gekeerd.

Hoogdagen van 2dehands zijn ook voorbij. Nieuwe place to be is Facebook. Heb je nu groepen waar je zaken kan kopen/verkopen. Als ik zie wat daar allemaal verhandelt wordt.... Facebook gaat nu zelfs een stap verder en gaat zelf een Market Place starten. Staat nog in zijn kinderschoenen. Nog niet beschikbaar in België. Gaat misschien helemaal geen potten breken. Maar Facebook is zeker een grote speler genoeg om een Big Boy als Ebay aan te pakken.

Ebay België (met andere Ebaysites die aan het volgen zijn) zijn dood en begraven en ze hebben het zelf gezocht. De regels zijn terug wat soepeler geworden. Maar wetende wat Ebay in het verleden geflikt heeft met volledig van de pot gerukte oh zo domme regeltjes en spielerei met zichtbaarheid is voor mij meer dan voldoende om Ebay NOOIT nog te vertrouwen. En denk dat ik uit naam van veel andere professionele verkopers mag spreken.

Gratis mogen aanbieden gaat me echt niet van gedachte doen veranderen om hier terug te komen verkopen.

Hoe dood en begraven Ebay is kan je hier aan het forum zien. Zie je hier nog van de oude garde posters? Waren hier vroeger een aantal reguliere posters die vaak in de bres sprongen voor Ebay. Zie die hier niet meer posten. En als ze posten zijn zelfs zij niet positief meer.

Kan nog maar 1 iets zeggen: PROFICIAT EBAY  (en is sarcastisch bedoeld mocht je het niet door hebben).