Dit is ook mijn ervaring, jaren geleden was ik powerseller op ebay, zelfstandige in bijberoep. Na wat onduidelijheid en erg onduidelijke antwoorden van ebay werd ik geshorst en heb ik alles opgegeven uit boosheid. Nu na al die jaren dacht ik van ik open opnieuw een account, maar ik ben niet meer zelfstandig, gewoon wat overbodige huisspullen en kleding van ons gezin verkopen. Nu merk ik al onmiddellijk dat de prijzen dat je mag vragen ver beneden een normale prijs liggen! En biedingen.. je mag al blij zijn als je een bod krijgt.. Het is erg triestig, wat een verschil met vroeger... Niet te geloven! En ja, dat paypal gedoe daar geloof ik niet in, sorry, maar als je al zo'n lage prijzen moet hanteren en ebay loopt nog met een deel weg en dan ook nog eens paypal, dan kan je beter het direct naar de kringloopwinkel brengen! Ik heb een grondige hekel aan paypal!! Ik gebruik het ook niet meer. Maar ebay blijft het maar aanbieden zolang je niet voldoende feedback opgebouwd hebt, verschrikkelijk is het! En wat een arrogante mensen werken daar bij paypal... een deftig antwoord op een vraag geven kunnen ze ook al niet.. van mij mag gans dat paypal gebeuren vandaag nog failliet gaan! Trekt op geen fluit. Zo dat zijn we ook even kwijt :).