- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 22-12-2018 18:48
Ik ben een verkoper van het eerste uur, nog de vergaderingen meegemaakt, had verschillende accounts, Ebay maakte zeer veel publiciteit.
Ik verkocht winterondergoed Helly Hansen op de ene account, en allerlei op de andere.
Van de ene dag op de andere was de pret voorbij omdat Ebay het Franstalige landsgedeelte gesplitst had. De Franstalige klanten stuurden mij een bericht dat mijn aanbiedingen nog moeilijk te vinden waren.
Er zijn zeer ernstige discussies hier geweest over dat onderwerp, ik werd opgebeld door medewerkers, er ging iets veranderen, 1 medewerker sprong in de bres voor ons hier op dit forum maar niets mocht baten.
EBAY heeft dit allemaal aan zichzelf te danken, maar wij, de verkopers zijn de dupe.
Ik heb dan zelf zeer veel de test gedaan bij familie, vanaf een andere computer dus, artikelen gezocht die ik ook verkocht, maar die waren moeilijk te vinden. Je krijg eerst een lijst met aanbieders uit UK en andere landen maar niet uit het eigen land.
Als verklaring van de Ebay medewerkers hierop moest je horen "dat je als koper maar verfijnd moest zoeken". Maar hier heeft een potetiële klant echt geen boodschap aan. Een klant wil vlug klikken en vlug vinden en geen gedoe met van alles invullen.
Ik heb nu voor de eerste maal inzeer lange tijd eens terug wat aangeboden. Zal eens verslag uitbrengen volgende week of er al iets veranderd is maar heb er niet veel hoop op.
Ik was twee jaar terug beginnen verkopen op Catawiki maar ook hier is het wat afgenomen, het nieuwtje is er af.
Dus ...... we zien wel.
Spijtig dat het allemaal zo moest lopen, ik ben zelfstandig, leef van kopen en verkopen, heb geen andere inkomsten.
Heb een brokante winkel in Oostende.
Johan