Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-10-2006 20:38
Juste me rassurer si la livraison suit son cours, car selon votre dernier mail en reponse au mien, je devrais dejà recevoir l'objet. Mais il n'en est rien.
Les delais paraissent encore plus longs que prévus.
Faites moi signe car je dois me déplacer et la situation me complique mon programme.
Alleen me even geruststellen dat de levering zijn normale gang van zaken aflegt, want volgens uw laatste mail, in antwoord op de mijne, zou ik het item al ontvangen moeten hebben.
Maar niets is minder waar.De levertijden lijken nog langer dan voorzien.Laat me iets weten want ik moet me verplaatsen (veronderstel naar het buitenland) en deze situatie maakt mijn programma wat ingewikkeld .

vinyl platen en nog van die dingen
Les delais paraissent encore plus longs que prévus.
Faites moi signe car je dois me déplacer et la situation me complique mon programme.
Alleen me even geruststellen dat de levering zijn normale gang van zaken aflegt, want volgens uw laatste mail, in antwoord op de mijne, zou ik het item al ontvangen moeten hebben.
Maar niets is minder waar.De levertijden lijken nog langer dan voorzien.Laat me iets weten want ik moet me verplaatsen (veronderstel naar het buitenland) en deze situatie maakt mijn programma wat ingewikkeld .

vinyl platen en nog van die dingen