- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-05-2011 01:32
Dank u voor jullie aantwoorden...
Ondertussen weet ik dat Paypal safer is..
Ik koop al jaren regelmatig op Ebay en inderdaad als er geen paypal aanwezig is kijk ik naar de feedback..
Ik ben wel geen dagelijks gebruiker van Ebay en op eerste zich iemand met +150 positieve feedbacks zou wel een goede verkoper kunnen zijn...
Ik wil ook niet het debat voeren over het al da niet verantwoordelijkheid van Ebay in die zaak, doet er niet toe.. alleen spijtig dat er geen "verzekering" bij zulke transactie niet worden aangeboden..Ik bedoel een soort rechtsbijstand als er iets misloop.
Mij vraag was echter is er iemand die de wegen van het Duitse gerecht goed ken.. wat zijn mijn opties hier?
De politie is al verwittigd (in Duitsland), jammer genoeg na mij telefoon van vandaag naar de lokale politie kantoor heb ik kunnen begrijpen dat ze "belangrijker" zaken hebben dan de mijne.
Ik heb ook een Duitse advokaat gebeld, die zei dat de kosten hoger lagen dan de waarde van die object, dus beter niet procederen.
Moraal, ik heb gewoon 637€ in de vuilbak gesmeten..en dat doet pijn.
Ik dacht dat in Duitsland een speciale internet politie was, en in het bijzonder ebay politie maar gezien mijn kennis van het Duits zo goed al nihil vindt ik niets van terug...
-- Bewerkt door ywdt om 10 May 2011 1:33 CEST