- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-05-2011 17:04
Je vermeldt dat je klacht neergelegd hebt bij de Duitse politie, daar is je enige hoop (alhoewel met je particuliere verkoper die allicht een bewijs heeft van het versturen van die - lege - verpakking...)
De Belgische politie daar KAN je gewoon geen vertrouwen meer in hebben, die hebben steeds 'andere prioriteiten en een klacht via de lokale politie moet zowiezo passeren via een Belgisch Parket (daar kan je al evenmin enig vertrouwen in stellen...)
ELKE maal dat het nodig was dat een PV opgemaakt zou worden door een lokale Belgische politie, wel ELKE keer zou ik moeten klacht neerleggen hebben bij het Comité P voor de stommiteiten die een serie 'rechercheurs' begaan hebben, meestal ten gevolge van het duidelijk laten blijken dat ze gewoon de wetgeving niet kennen.
Zo zijn er 2X rechtstreeks een brief gestuurd geweest naar de betrokken procureur omdat een plaatselijke CORRUPTE commissaris gewoon weigerde elementen op te nemen in mijn eigen PV! Ik stuurde dus een wijziging aan dat betrokken PV door naar de betrokken procureur. Niettegenstaande een onderzoeksrechter mij mondeling bevestigde dat met dergelijke 'klachten' rekening STEEDS gehouden wordt en er STEEDS een verzoek vertrekt van een onderzoeksrechter naar het Comité P om een onderzoek in te stellen. In dit geval zijn er TWEE dergelijke brieven binnen het Parket gewoon verdwenen, dus géén onderzoek door dat Comité P, naast het verdwijnen van bewijsstukken (PV opgesteld door de politie welke de 'inbeslagname' van de stukken inhield, maar binnen het Parket is er geen enkel spoor te vinden in de 'roze fiches' van de overtuigingsstukken!). De Belgische justitie kan je gewoon niet (meer) vertrouwen!
Zoals ik hiervoor aangaf, je enige hoop is een afhandeling door de Duitse politie.
“Enlighten the people generally, and tyranny and oppression of body and mind will vanish like evil spirits at the dawn of day” (Thomas Jefferson)
"Longum iter est per preaecepta, breve et efficax par exempla!" (Seneca)