ywdt
Community-lid

inderdaad die gewicht klopt van geen kant want :

1. Wanneer ik zei dat de product dat ik gekocht heb nooit in die doos zou kunnen aantwoordde hij : ""ich übersendete Ihnen eine 980er CPU in der orignalen BOX 'nur" ohne Kühler. Dies ist und war mein Verschulden".

2. Intel, de fabrikant, maakt geen retail product zonder koeler. Dus aansluiten op punt 1. weer een leug.

3. Hij probeer dan het op DHL te stekken want volgens hem heeft hij 2kg opgestuurd en de doos dat ik gekregen heb weeg 450gr. Moest dan nog zo zijn, zonder cooler, weeg een processor ongeveer 300-400gr, met wat verpakking en bescherming kant het in GEEN geval op 2Kg komen.

Zoals ik eerder, van het begin is die transactie heel raar. Een klein maand wachten op die pakket, met zogezegd sturen naar een verkeerde adress (verkeerde postcode) en dan in fine een "lege" doos krijgen..

En dan de ene leug na den andere...

Nu dat het warm word voor hem, begin hij mij te bedreigen maar daar heb ik absoluut geen schrik van.

Gelukkig dat de polizei wel achter zit..

En er zijn nog vragen waar hij het heel moeilijk gaat hebben...

1. Waar komt die processor van ? bewijs, factuur?

2. Hij beweert dat hij dat eerst heeft op een verkeerde adress opgestuurd.. Zo ja. graag een bewiijs. Ik heb nooit een tracking/"quittung" gezien en dat terwijl ik 10mails gestuurd heb om dat te vragen.

-- Bewerkt door ywdt om 12 May 2011 12:28 CEST