:^O Ja, nu dat je't zegt, nog nada niente noppes ;-)

haahah, je hebt nog gelijk ook zowiedot. Ze heeft nog steeds geen tracking gegevens doorgestuurd.
2 dagen later ondertussen...

Help 🙂
Ik heb een stukje in t Frans gekregen....En ik kom er samen met iemand anders niet uit. Wie helpt??

bonjour milles pardon je vouler attendre c est ma fille qui c est tronper elle dever regler un autre car je l abitue au reglement en esperant que cela ne vous gene pas frederica66272milles et un pardon a tres bientot je l espere pour mon envoie

zal wat gokken worden bij dergelijk slecht frans;

bonjour milles pardon je vouler attendre c est ma fille qui c est tronper elle dever regler un autre car je l abitue au reglement en esperant que cela ne vous gene pas frederica66272milles et un pardon a tres bientot je l espere pour mon envoie

goeiedag duizend maal sorry ik wou wachten, het is mijn dochter die zich vergiste, ze diende een ander te regelen want ik leer haar wennen aan het reglement in de hoop dat dit u niet stoort. tot zeer binnenkort ik hoop op mijn zending .

plaatjes verkopen is niet meer mogelijk , nieuwe strategie opzoeken ? ==== Hubert

Maar toch prettige feestdagen aan iedereen gewenst

ja voor mij was t ook een puzzel. Frans is al niet perfect en met typfouten wordt t helemaal lastig. In ieder geval bedankt voor het supersnelle antwoord 🙂

Awel disc proficiat! ik versta het zelf niet zo goed... maar mijn moedertaal is wel frans, geen "esperanto" of iets in die genre:-(... mijn haar staan recht als ik dat lees:_|

Photobucket

http://www.youtube.com/watch?v=sZE4KGB6Wt4

ik ook niet maar spooky kan wel beter uitvissen wat zij bedoeld aan de hand van het onderwerp waarvan sprake .

plaatjes verkopen is niet meer mogelijk , nieuwe strategie opzoeken ? ==== Hubert

Wie wil zo vriendelijk zijn om dit even naar 't Frans te vertalen? Alvast bedankt!

Mevrouw,

In de e-mail van 3 januari schreef u dat u mij de diezelfde avond de tracking gegevens zou doorsturen.
Het is ondertussen 8 januari en ik heb nog niets van u ontvangen: geen e-mail met gegevens en geen pakje.
Ik mag er toch op rekenen dat het item ondertussen al verzonden is?

madame,

dans votre e-mail du 3 janvier dernier vous avez promis de me faire parvenir les détails de tracking le soir même.
Nous sommes maintenant le 8 janvier et je n'ai encore rien de votre part: pas de tracking en non plus le colis.

Je suppose que l'article est bien envoyé entretemps ? .

een tip : altijd dezelfde terminologie gebruiken van de oorspronkelijke mail,
misschien verstaat de verkoper het woord "tracking" niet 😉

je vous transmettrai dès ce soir les références de suivi de l'envoi
zowie[dot]