Ja, simlock: checked. Garantie, enz... Sommige punten wegen meer t.o.v. andere. Het unlocken zelf kost iets rond de 3 pnds (heb er rekening mee gehouden), etc...

Het simpelste was dat de verkoper mij gewoon "xx pnds" had moeten meedelen. Heb al door de maanden heen verschillende antwoorden gekregen, sommigen zeiden "gratis" anderen 50 pnds, het gaat dus niet perse om deze 2.5 pnds.

@Hetzijspoor: Ahzo, ok, dus alleen de verkoper kan deze procedure starten, bedankt voor je mededeling.

Dagelijks besteed ik een half uurtje of iets meer om een paar aanbiedingen te volgen. En de verkoopprijs voor deze maand (februari) is iets rond de 85eur - 300eur (biedingen, nu kopen). Laagste nu kopen prijs (incl) was 120eur (frankrijk), op .co.uk is de laagste 85 pnds. Biedingen is natuurlijk afhankelijk van het tijdstip en de personen die online zijn.

De gefrustreerde persoon heeft me ondertussen op zijn nieuwe aanbieding neergepend als "timewaster", ik dacht altijd dat het noemen van personen op een negatieve manier niet toegelaten was op eBay (begint dit myspace en/of facebook te worden)? Ik zal hier even over moeten zoeken.