- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-05-2012 06:41
Op eBay ga ik dus niet meer rekenen. Ik heb bewijs, zwart op wit dat de verkoper geen geauthoriseerde verkoper van het merk is en dat hij mogelijk fraudeert met bepaalde regels.
Ik wou andere gebruikers hiervoor verwittigen, om zeker te zijn dat ze niet in die val trappen en zo ongewenst artikelen in het zwart kopen, maar mijn post wordt al meteen verwijderd als een bedreiging.
Geen idee wat ik verkeerd schreef en ik ga er me niet meer mee moeien. Ik ken hoe langer hoe meer mensen die hun vertrouwen in eBay aan het verliezen zijn en persoonlijk behoor ik stilaan ook bij.
Je koopt dus bij een zakelijke verkoper, maar blijkbaar mogen die hier merkartikelen verkopen, zonder authorisatie van de fabricant en zonder de consument goed in te lichten dat ze hierdoor de garantie mislopen. Eigenlijk gaat het dus om een particuliere verkoop, met een zakelijk account ...
Ik krijg hoe langer hoe meer een wrang gevoel bij deze site en begin me de vraag te stellen waarom ze hier nog forums installeren om mensen hun ei kwijt te laten kunnen, als ze de regels toch maar vaag maken en met 2 maten en twee gewichten toepassen.
In ieder geval: ik heb mijn betalingsbewijs terug gevonden en ga bij andere instanties eens mijn licht opsteken.