- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-05-2012 21:50
Ik ging in oorsprong een batterij laten vervangen, toen mijn horloge enkele dagen geleden stil viel. Daarvoor kan men volgens mij overal terecht. Men stak er een nieuwe batterij in en na 15 seconden viel ze weer stil.
Toen meldde men mij dat de horloge zelf defect was en daarom heb ik de verkoper gecontacteerd.
Natuurlijk maak je jezelf zo niet populair bij die winkel, maar je kan bv altijd zeggen dat je de horloge gekregen hebt of zo en je daar verder helpen, omdat de oorspronkelijke verkoper je niet wou verder helpen, nodigt dit uit om inderdaad in het vervolg meer uit te geven bij een officiële verdeler, dan nog eens online te kopen.
Nee, er is nog een model van DKNY dat ik mooi vind, maar ik ben niet meer van plan om zulke artikelen nog op eBay te kopen. Op dat punt is mijn vertrouwen weg. Ik geef liever meer aan dezelfde horloge, voor een betere service.
Eigenlijk koop ik electronica, gsm's, horloges en dergelijke liever in winkels dan op afstand, maar ik ken verschillende mensen die wel tevreden zijn van hun horloges van dat merk, dat ik de verleiding eens 1 keer niet kon weerstaan. En dat berouw ik mezelf nu.