- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 01-06-2012 12:12
Zo zwaar ben ik het dus beu geworden. Ik heb de verkoper verschillende keren duidelijk gemaakt dat hij de regels moet respecteren in verband met mijn garantie.
En als die verkoper nu inderdaad niet recht in zijn schoenen staat, zoals ik vermoed, hoop ik dat zijn winkel snel gesloten gaat zijn.
Maar intussen zit jij wel met een kapot horloge en die verkoper... als men die zijn winkel hier sluit, begint die morgen opnieuw met een ander account, haalt dus niks uit.
Ben je met dat horloge al naar een horlogemaker gestapt? Mijn dochter kocht een paar jaar terug een duur Zwitsers horloge in een stockhuis, dat werktte na drie maanden ook niet meer... daar zeiden ze dat ze het horloge moesten opsturen en dat kon minstens een maand duren, maar omdat het een bekend merk was, gaven ze de raad het aan te bieden aan een horlogemaker, dat hebben we gedaan en die mens heeft zonder discussie het gratis gerepareerd omdat het nog in garantie was.
Nu ja, met electronica en dergelijke moet je op het internet heel voorzichtig zijn, dagelijks worden er mensen mee bedrogen... verkoop via internet zit dan wel in de lift, maar ik denk dat de echte winkels nog niet vlug gaan verdwijnen hoor.