- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
10-02-2014 18:32 - bewerkt 10-02-2014 18:32
Betaald bedrag en werkelijke waarde is anders, mogelijk heeft de verkoper zich vergist, verkocht hij die DVD's "einde reeks" ofzo, een soort solden en was dat niet gecalculeerd in zijn computer... ik koop regelmatig kleinigheden in Hong-Kong, daar is de waarde van het pakket altijd $20.00 terwijl ik het in werkelijkheid wel meer betaalde... omgekeerd dus.
Voordeel is dan wel dat onze douane onmogelijk de werkelijke waarde van dat item kunnen achterhalen omdat het simpelweg in ons land niet verkrijgbaar is. Enfin, in jouw geval vrees ik dat je geen been hebt om op te staan, zelfs als de verkoper die factuur corrigeerd zal je nog geen geld terugkrijgen, dat is vechten tegen de bierkaai tenzij je de juiste weg kent en zelfs dan nog zal het heel lang duren om een paar euros terug te krijgen. De teveel betaalde som is nu ook weer niet om van wakker te liggen toch en nog minder de moeite om te procederen.
Ik zou zeggen: volgende keer voorzichtiger zijn en eerst goeie afspraken maken met de verkoper.