Vorig jaar in januari heb ik op ebay.com een bassgitaar gekocht, voor 13OOdollar incl verzekerde verzending. hier kost zo een bass makkelijk 1400 a 1500 euro.

COOL dacht ik ,een batje.

na drie weken nog steeds niets ontvangen, ik had de verkoper al herhaaldelijk gecontacteerd, en die stelde me enigsinds gerust, aan de andere kant ondervond ik ook van zijn kant enige ongerustheid.

ik check ebay.be, zoals ik regenmatig doe, en er staat een bass te koop PRECIES zoals de mijne die ik heb gekocht!!!!!
Je moet namelijk weten dat die bassen hier bijna niet te vinden zijn en zeker niet in die kleur, het was namelijk een custom bass.

maar mijn bass had een kleine beschadiging aan de stemkop. dus vraag ik details aan die belgische verkoper, hij stuurt foto's......en het is mijn bass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik werd gek.
na twee weken over en weer gemail,en dreigen met een klacht naar die belgische verkoper (hij had geen been om op te staan, hij had geen factuur, betaalbewijs, ik had hopen foto's van de usa verkoper, serienummer, paypall bewijs en natuurlijk de usa verkoper zelf) ben ik de bass kunnen gaan ophalen, aan een tankstation naast de E40.

Hij vertelde dat hij de bass had kunnen kopen van iemand voor 500 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M.A.W. hij was gestolen geweest.
Ik heb een klacht ingedient bij de politie(waarschijnlijk vertikaal geklaseerd)

Nu vraag ik mij af, WAAR is die gestolen geweest.
bij de douane?? en ook, als er daar iemand een handeltje in heeft dan zullen er nog zulke voorvallen zijn!!!