Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 26-03-2008 12:38
heb ik even moeten slikken. Ik heb dus een claim ingediend bij Ebay. Het gaat vrij vlug. Gisteren kreeg ik een mail dat het bedrag binnen de 21 dagen op mijn rekening zou komen. Er stond bij dat men alleen rekening houd met de aankoopprijs van het product en dus niet met verzendingskosten wat ik ook begrijp. Maar dan stond er een voorbeeld, namelijk:
Een voorbeeld: u betaalde de verkoper 220 euro, waarvan 20 euro
verzendkosten. In dat geval is de aankoopprijs van het object 200 euro.
eBay zal u dus 172 euro terugbetalen (200 min 28 euro
administratiekosten).
Ik heb dus voor het object 270 euro betaald. Als ik daar de 28 euro administratiekosten aftrek zou dat volgens dat voorbeeld willen zeggen dat ik 242 Euro zou terugkrijgen. Er werd in de mail nergens gesproken over een maximaal bedrag van 100 euro. Ik mail dus naar Ebay met de vraag hoeveel ik precies ga terugkrijgen en ik krijg als antwoord maximum 100 Euro. Waarom moet men in het voorbeeld zo'n bedragen noemen ???
Een voorbeeld: u betaalde de verkoper 220 euro, waarvan 20 euro
verzendkosten. In dat geval is de aankoopprijs van het object 200 euro.
eBay zal u dus 172 euro terugbetalen (200 min 28 euro
administratiekosten).
Ik heb dus voor het object 270 euro betaald. Als ik daar de 28 euro administratiekosten aftrek zou dat volgens dat voorbeeld willen zeggen dat ik 242 Euro zou terugkrijgen. Er werd in de mail nergens gesproken over een maximaal bedrag van 100 euro. Ik mail dus naar Ebay met de vraag hoeveel ik precies ga terugkrijgen en ik krijg als antwoord maximum 100 Euro. Waarom moet men in het voorbeeld zo'n bedragen noemen ???