Hallo Patrick,

Ik vind het eigenlijk wel raar dat de aankooppagina niet meer te zien is. Het zou natuurlijk kunnen dat de verkoper zichzelf heeft uitgeschreven en daardoor de pagina niet meer te zien is maar je ankoop dateert van 8 maart en is er nu al af terwijl mijn aankoop gedaan is op 11 febrauri en sinds deze week pas verdwenen is.
Heb je geen enkele info over de oplichter ? Ik heb, zoals je in bovenstaande berichten kan lezen, zelf een onderzoek gestart en ben er na 3 dagen toch achter gekomen, niet dat het veel opbrengt. Wel heb ik de info doorgestuurd naar alle gedupeerden en de oplichter zijn telefoon staat roodgloeiend. Ergens hoop ik dat hijzelf klacht neerlegd voor stalking 🙂 maar zo dom zal hij wellicht niet zijn. Ik heb nu al weken geleden klacht neergelegd en hoor totaal niks. Het voordeel is wel dat ik alles heb uitgeprint. Jij toch ook hoop ik. Ik ben nu nog iets aan het uitspitten om het onderzoek misschien te versnellen.
Normaal kun je als koper toch de gegevens opvragen van de verloper ? Ik kon dat althans en heb ze ook gekregen. Natuurlijk waren deze fake. Succes zou ik zeggen.

groeten,
je naamgenoot 🙂