Hallo allemaal,

'k Heb ook al meermaals te maken gehad met funbieders. Ze behalen dan het hoogste bod en reageren niet op mijn mail met betalingsgegevens. Daarna zend ik nog een keer of 2 een vriendelijk mailtje om te vragen of ze willen betalen. Daarna dien ik wel een klacht in & indien ze dan nog niet reageren worden ze bij mij voorgoed geblokkeerd.

Maar hoe kan je jezelf als koper beschermen tegen funbieders die je dan negatieve feedback geven ? Net een prachtige negatieve feedback gekregen van iemand die na 9 dagen nog niet heeft betaald & nooit op mijn mails heeft gereageerd.
Eerst kreeg ik vandaag nog een onvriendelijke mail waarin stond dat ik nooit betalingsgegevens heb doorgestuurd.
Vrij zwak van die dame want op de mij-pagina staat mijn reknr. vermeld als ook op elke veilingsite en steeds na elke veiling zend ik binnen de 24h (meestal veel vroeger) een mail met betalingsgegevens.
Ik heb het gecheckt en zij heeft van mij 2 vriendelijke mails gehad met de nodige gegevens erin ...
Daarna kreeg ik zelfs een zeer onbeschofte mail vol met beledigingen naar mijn persoon.

Nu heb ik die dame natuurlijk geblokkeerd, maar ik vind het wel vervelend dat ze mij zomaar een negatieve feedback kan geven.

Om de andere Ebayers te waarschuwen dat ze biedt en dan niet kan/wil betalen heb ik haar dan maar een positieve feedback gegeven : 😞 OpGeLeT : deze dame biedt maar betaalt niet 😞 & geeft dan negatieve feedback

Ik hoop dat de top van Ebay het weer mogelijk maakt dat je als eerlijke verkoper een niet-betalende koper terug negatieve feedback kan geven, zodat het voor de andere Ebayers duidelijk is dat jezelf als koper eerlijk bent !!!!