Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-10-2007 15:42
Ik heb ondertussen al een heleboel over en weer gemaild met de verkoper. Ik heb nog steeds mijn box niet ontvangen. Ik heb haar laten weten dat ik die verkeerde ontvangen box pas terug stuur als ik mijn gewonnen box én de betaling van de verzendkosten van die verkeerde box op mijn rekening heb. Hierop heeft ze geantwoord dat ze het volledig betaald bedrag terug op mijn rekening zou storten, en dan moet ik mijn betaling terugstorten als ik die box ontvangen heb.
Dit beloofde ze mij nadat ik gedreigd had een geschil te starten als ik die box volgende week dinsdag niet in mijn bezit had.
Wat ik ook raar vind is dat ze die box van Six feet Under ook op e-bay gezet had, maar toe ik zei dat een vriend eigenlijk wel interesse had, wilde ze die wel verkopen aan mij. Hoe zit dat dan met die koper die die box van Six feet Under gewonnen heeft ?
Gelukkig heb ik vorige week nog eens op iets geboden én gewonnen, en dat heb ik nu ook al ontvangen.
Moest dat ook zo slecht gelopen zijn, dat zou ik nooit meer durven bieden hebben op iets .
In elk geval, bedankt voor jullie goede raad
Hilde
Dit beloofde ze mij nadat ik gedreigd had een geschil te starten als ik die box volgende week dinsdag niet in mijn bezit had.
Wat ik ook raar vind is dat ze die box van Six feet Under ook op e-bay gezet had, maar toe ik zei dat een vriend eigenlijk wel interesse had, wilde ze die wel verkopen aan mij. Hoe zit dat dan met die koper die die box van Six feet Under gewonnen heeft ?
Gelukkig heb ik vorige week nog eens op iets geboden én gewonnen, en dat heb ik nu ook al ontvangen.
Moest dat ook zo slecht gelopen zijn, dat zou ik nooit meer durven bieden hebben op iets .
In elk geval, bedankt voor jullie goede raad
Hilde