Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-10-2007 16:23
Wat ik ook raar vind is dat ze die box van Six feet Under ook op e-bay gezet had, maar toe ik zei dat een vriend eigenlijk wel interesse had, wilde ze die wel verkopen aan mij. Hoe zit dat dan met die koper die die box van Six feet Under gewonnen heeft ?
Let eens op de boxen die deze verkoper aanbied, lijkt mij toch een te uiteenlopende smaak te zijn om afkomstig te zijn van eigen gebruik.
Ik vermoed dat het nieuwe (geopende) boxen zijn die verkocht worden onder het mom van tweedehands en eigen verzameling om niet als handelaar aanzien te worden.
Op die manier kan die verkoper dus zowel aan de hoogste bieder als aan die vriend van u de box verkopen.
Let eens op de boxen die deze verkoper aanbied, lijkt mij toch een te uiteenlopende smaak te zijn om afkomstig te zijn van eigen gebruik.
Ik vermoed dat het nieuwe (geopende) boxen zijn die verkocht worden onder het mom van tweedehands en eigen verzameling om niet als handelaar aanzien te worden.
Op die manier kan die verkoper dus zowel aan de hoogste bieder als aan die vriend van u de box verkopen.