Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 25-10-2007 20:16
Heb de verkoopster net aan de lijn gehad. Eigenlijk heeft ze gewoon een beetje pech gehad, en had ze dat nu allemaal eens eerlijk gezegd tegen mij dan had dit allemaal niet hoeven gebeuren. Ze heeft dus bij de verzending van The Shield en Six feet Under de twee kopers door elkaar gehaald. Na contact met die andere koper heeft ze het geld en de verzendingskosten moeten terugstorten om die box van The Shield teruggestuurd te krijgen. Maar, hij heeft die box nooit teruggestuurd. Dus, ze is haar geld en die box kwijt. Mij was ze nog een beetje aan het lijntje aan het houden in de hoop alsnog die box terug te krijgen en naar mij te sturen.
Nu heeft ze mij gebeld en alles uitgelegd. Ik snap haar probleem wel. Ze stelde nog voor die 10 euro die ze beloofd had terug te storten, maar die wil ik niet. Ik zal nu uitzoeken hoe ik dat geschil weer kan stopzetten en die negatieve feedback intrekken.
Groetjes,
Hilde
Nu heeft ze mij gebeld en alles uitgelegd. Ik snap haar probleem wel. Ze stelde nog voor die 10 euro die ze beloofd had terug te storten, maar die wil ik niet. Ik zal nu uitzoeken hoe ik dat geschil weer kan stopzetten en die negatieve feedback intrekken.
Groetjes,
Hilde