Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-10-2009 02:09
Ik heb meer redenen om boos te zijn. Als die alles netjes in een doos had verpakt zoals gevraagd en ervoor betaald is had die nu geen probleem gehad.En geen negatieve feedback.
Medewerking loopt al van in het begin verkeerd.
Andere verkopers uit hong kong verpakken wel in een doos, inbegrepen in de prijs. dus volgende aankopen hangen gewoon af van die service want om de prijs moet je het niet doen, die liggen dicht bij elkaar. Ik snap niet wat je als verkoper bezield om jezelf zo in problemen te werken.
In feite wil hij nu die feedbacks afkopen door middel van de refund tegen te houden. blackmail noem ik dat.
Daarom sleept het zo aan.
Maar ik blijf erbij, eerst refund pas daarna wil ik iets doen aan de feedback, niet andersom.
Medewerking loopt al van in het begin verkeerd.
Andere verkopers uit hong kong verpakken wel in een doos, inbegrepen in de prijs. dus volgende aankopen hangen gewoon af van die service want om de prijs moet je het niet doen, die liggen dicht bij elkaar. Ik snap niet wat je als verkoper bezield om jezelf zo in problemen te werken.
In feite wil hij nu die feedbacks afkopen door middel van de refund tegen te houden. blackmail noem ik dat.
Daarom sleept het zo aan.
Maar ik blijf erbij, eerst refund pas daarna wil ik iets doen aan de feedback, niet andersom.