Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 15-10-2009 00:10
Heb als newbie heel wat geleerd afgelopen weken en vooral afgelopen dagen 🙂
niet meer kopen bij negatieve feedbacks qua verpakking,
geen rechten als koper bij zowel ebay als paypal,
geen negatieve feedback plaatsen zolang alles niet is opgelost....
*Gisteren nog pakje gekregen uit US was opengemaakt door douane,keurig terug dichtgeplakt, 10 euro douaneaanbiedingskosten betaald, daarvan weet ik dat dat kan gebeuren en is de eerste en laatste keer niet maar daar heeft de verkoper niets mee te maken en heb er hoegenaamd geen enkel probleem mee. Dus krijgt de verkoper een super possitieve feedback van mij als verder in orde is, en rep geen woord over douane kosten in de feedback.
Ik ben absoluut niet moeilijk, een gedeukte doos van het object vind ik ook geen probleem, zolang dat de inhoud bruikbaar is ben ik allang gelukkig en ben ik possitief over de gehele lijn.
Maar in dit geval... schrijnend gewoon
niet meer kopen bij negatieve feedbacks qua verpakking,
geen rechten als koper bij zowel ebay als paypal,
geen negatieve feedback plaatsen zolang alles niet is opgelost....
*Gisteren nog pakje gekregen uit US was opengemaakt door douane,keurig terug dichtgeplakt, 10 euro douaneaanbiedingskosten betaald, daarvan weet ik dat dat kan gebeuren en is de eerste en laatste keer niet maar daar heeft de verkoper niets mee te maken en heb er hoegenaamd geen enkel probleem mee. Dus krijgt de verkoper een super possitieve feedback van mij als verder in orde is, en rep geen woord over douane kosten in de feedback.
Ik ben absoluut niet moeilijk, een gedeukte doos van het object vind ik ook geen probleem, zolang dat de inhoud bruikbaar is ben ik allang gelukkig en ben ik possitief over de gehele lijn.
Maar in dit geval... schrijnend gewoon