Ik ontving net onderstaand bericht van een ander e-baylid :

" Hallo,
Ik heb even een vraag. Ik heb nl. gezien dat jij bij shopbasket45 iets aangekocht hebt dat blijkbaar niet goed verlopen is. Ik heb gezien in de feedback dat er nog mensen zijn die problemen gehad hebben met haar. Ik heb vorige maand ook een dvdbox aangekocht en betaald, maar nooit ontvangen, eerst had ze zogezegd mijn betaling niet gezien, dan zou ze de box verstuurd hebben maar 2 weken later heb ik nog steeds niets ontvangen. En nu gaat ze het geld terug storten. Ik vind het allemaal een beetje vreemd. Volgens mij is ze niet eerlijk en verkoopt ze gewonnen objecten gewoon door in de hoop er meer geld voor te krijgen.
Ik denk dan ook een klacht neer te leggen bij e-bay. Kan jij me kort vertellen hoe het bij jou gelopen is? Dat geeft mij iets meer inzicht in hoe het gelopen is bij anderen en of het dan gegrond is dat ik klacht zou neerleggen. Ik ga ook de andere mensen contacteren bij wie negatieve feedback staat.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten,
Alexia "

Blijkbaar is hier toch iets raar aan de hand, want ik vind het verhaal van Alexia wel goed op het mijne gelijken.

Hilde