Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-03-2010 21:27
Als je een pakket in Nederland op de post doet (doe ik 2 x per week) dan behoort er officieel een Nederlands adres als afzender op te staan voor eventuele terugzending als het pakket niet kan worden besteld (al gebeurt dat natuurlijk nooit want de Nederlandse Post bezorgt 's avonds nog een keer als de eerste bezorging overdag niet gelukt is en stoppen na de 2e aanbieding WEL een kaartje in de bus waar het pakket kan worden afgehaald).
Het afzenderadres mag een postbus in Nederland zijn.
Het voordeel van een postbus in Nederland is dat je daar ook aankopen van buiten de EU naartoe kan laten sturen om zo die idiote Belgische douane + die illegale € 10 die de Post berekent te ontlopen. De Nederlandse douane is minder streng, doet alleen steekproeven en de post berekent geen extra (illegale) kosten.
Bovendien is er nog een groot financieel voordeel als je dan meteen je wekelijkse boodschappen in Nederland doet.
Het is echt een win-win situatie. :^O

Nemo me cohabitat inpuntem

Het afzenderadres mag een postbus in Nederland zijn.
Het voordeel van een postbus in Nederland is dat je daar ook aankopen van buiten de EU naartoe kan laten sturen om zo die idiote Belgische douane + die illegale € 10 die de Post berekent te ontlopen. De Nederlandse douane is minder streng, doet alleen steekproeven en de post berekent geen extra (illegale) kosten.
Bovendien is er nog een groot financieel voordeel als je dan meteen je wekelijkse boodschappen in Nederland doet.
Het is echt een win-win situatie. :^O