verloren post
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 15-10-2010 07:02
Hallo iedereen,
ik verkoop al een tijdje games op ebay en verstuur deze altijd aan normaal tarief, dus bubbelenveloppe met daarop 3 prior postzegels. Nu in juli en augustus moet ik zeggen, heb ik nooit klachten gekregen dat de post niet toekwam, maar vanaf eind september, begin oktober krijg ik klachten van klanten die hun pakje niet ontvangen.
Ik weet, ik kan het altijd versturen via taxipost mini 1, maar het probleem is dat de meeste klanten hiervoor niet willen betalen, het leven is natuurlijk al duur genoeg, daarom willen ze het ook verstuurd zien aan de laagste prijs. Maar daar begit hem het schoentje te wringen, ik heb vorige week 3 klachten van klanten gekregen dat de post niet was ontvangen.
Ik vraag mij af of er nog mensen zijn die hier zoveel last van ondervinden en of er een mogelijkheid is om dat te beperken dat er post verloren gaat (ik vermoed zelfs diefstal, want sommige streken verliezen precies altijd hun post...).
Zou eventueel een frankeermachine met DPM zegels een zekerder manier zijn om te versturen, want dit overweeg ik momenteel.
Mvg,
Dany