- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-02-2011 13:34
Speedsterboy,
het heeft me een paar dagen gekost om te begrijpen waarover je het hebt.
Dus, vergeef me als je naam "speedsterboy" niet meteen een lichtje bij me deed branden.
U hebt op eind januari bij mij gekocht zie ik. Hopelijk was je tevreden want wat mij nu opvalt is dat U aan mij een feedback vraagt maar zelf heb je er ook nog geen gegeven.
Ik veronderstel dat onze transactie goed verlopen is
Ik geef eigenlijk nooit een feedback aan kopers die niet als eerste hun tevredenheid laten blijken.
Daar is een reden voor. Die reden is dat ik niet weet of de koper mijn pakje of zending wel ontvangen heeft.
Ik vraag zelf NOOIT aan mijn kopers of als ik zelf koper ben, om een feedback te geven en geef altijd een feedback als zij er één geven
van de 366 artikelen die ik verkocht sedert ik op ebay ben hebben er nog maar 306 een feedback gegeven.
Ik laat daar mensen volledig vrij in en vraag niets, doe niets, alles op z'n tijd.
Maar goed, als U er op staat dat ik als verkoper eerst een feedback geef dan zal ik dit doen. Hou er rekening mee dat elke verkoper een andere manier van werken kan hebben en niets is kwaad bedoeld.
Even goed vrienden hoop ik en veel plezier met het boek (als je het nog niet gelezen hebt)
Johan
,-)