- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-02-2011 14:51
@ Johan : Ja hoor, boek is prima aangekomen, had ik geschreven in mijn mail.
Ik geef als verkoper dus wel als eerste fb als de betaling ontvangen is, wel kijk ik eerst even naar de fb's die de koper heeft gegeven, als het zo iemand is die nooit iets teruggeeft dan vertik ik het ook (een grotere verkoper kan zich hier uiteraard niet mee amuseren, begrijp ik ook) Heb pas nog als eerste fb gegeven aan iemand die al een paar rode bollen had gegeven maar geen probleem want mijn artikel is ok en ik verzend snel, heb dan ook een pos teruggekregen.
En dat wachten op de fb van de klant zodat je weet dat die tevreden is heeft nog weinig zin naar mijn mening. Een ernstig en redelijk iemand gaat als er een probleem is eerst met u communiceren, ook al heeft die reeds fb ontvangen, als je dat probleem dan oplost zal je nog een pos fb krijgen. Een onredelijk iemand kan dadelijk een negatieve geven en dan maakt het eigenlijk niet uit of je nu al dan niet al fb hebt gegeven want ze weten als koper goed genoeg dat je hun (in tegenstelling tot vroeger) toch niets kan maken.
Het eerst fb geven als verkoper beschouw ik als een vorm van vertrouwen in de klant en in het eigen artikel. En de klant heeft daar ook waardering voor.
Daarom dus dat ik als koper inderdaad vraag naar de fb als er na een tijd geen reactie gekomen is. Altijd fijn om dezelfde behandeling te krijgen zoals ik met anderen doe.
Plus het feit natuurlijk dat ik af en toe ook eens wil gebruik maken van mijn recht om de moeilijke mens uit te hangen. :^O
Geen probleem dus, groetjes