Logica van een koper
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 16-11-2011 07:26
hoi, op 12 november verkoop ik een blouse, daags erna mailt de koper me met de vraag om nog twee objecten bij te kopen en wat dan de totaalprijs is voor haar, aangezien ik gratis verzend bereken ik vlug het bedrag en stuur het haar door. Op 13 november stelt ze me de vraag of alles in 1 pakket word verzonden of niet? (er rinkelt bij mij al een belletje, weeral iemand die gaat afpingelen). Ik laat haar weten dat ik alles in 1 pakket verzend. Op 13 november de volgende mail met als boodschap U dient voor deze verzending (van de drie stuks) dan toch slechts éénmaal verzendingskosten te betalen. Dan lijkt het mij fair dat u de twee niet-aan-te-rekenen verzendkosten door twee deelt, niet? Deze kosten zitten zowieso bij in de prijs verrekend. Kan u me ASAP iets laten weten, anders betaal ik het andere reeds gekochte hemd al. Ik antwoord haar dat ik dan 3 euro korting zal geven (let wel ik verzend met taxipost en voor 3 stuks betaal ik al gauw een 6 euro), daar ik ASAP iets dien te laten weten gebeurt dit ook dezelfde dag. Op 15 novenmber krijg ik dan een antwoord, Ik ga de drie stuks apart betalen en u mag ze apart versturen.
IK BEGRIJP HIERVAN DE LOGICA NIET MEER.