lees eens mijn vorige post!

wel,  om verder te vertellen, ik heb een klacht ingediend bij de Post in Brussel en bij de post in Oostende.

In Oostende heeft de postmeester himself mij opgebeld om hem te verontschuldigen en hij heeft bevestigd dat de postbode die verantwoordelijk was voor die fout ontslagen is omdat hij z'n werk NIET correct doet alsook dat hij al eer ziek was dan dat hij komen werken is.

Voor ditzelfe geval heb ik vanuit Brussel een mail gekregen dat ze mijn zaak onderzocht hebben en dat ze me niet kunnen helpen en dat niets wijst op een verkeerde dienstverlening !!!

HILARISCH dus!     Dit is het bewijs dat ze in Brussel HELEMAAL NIETS onderzocht hebben!

Ik heb nu naar Brussel een nieuwe klacht ingediend, ik vraag de portkosten terug en stel ze in gebreke voor hun leugenachtige verkaring !

Ik ga hier keihard mee verder en als ik hier geen redelijke oplossing voor vind ga ik verder, dan mag de grote baas ook in z'n persoonlijke mailbox mijn zaak eens lezen, en dan mag de pers hier ook eens wat over schrijven!

Ombudsdienst of klantendienst, laat me niet lachen!  Maar wel respect voor de Oostendse postmeester die mij eerlijk en oprecht mij persoonlijk opgebeld heeft.