Er gebeuren wel meer eigenaardige zaken bij de post maar één van de meest bizarre die ik ooit heb meegemaakt is dit:

Een paar jaar gelden kocht ik een item op Ebay, na betaling krijg ik van de verkoper een bevestiging en dat het het pakje is opgestuurd. Een paar dagen later krijg ik van de verkoper een mail waarom hij het pakje heeft teruggekregen wegens "onbekend adres".

Verkoper geeft mij nadien het trackingnummer en daaruit blijkt dat het pakje twee maal achter elkaar bij mij werd aangeboden en de derde dag prompt naar afzender werd terggestuurd!

Duidelijk dat hier en paar dingen niet kloppen... normaal laat de postbezorger een bericht achter en ligt het pakje nadien tot 10 dagen op het postkantoor ter beschikking, navraag leert ons dat het pakje nooit op het postkantoor is geweest, dus twee vragen....

Waar is die postbezorger na de eerste aanbieding met dat pakje gebleven en 2) met welk recht laat hij dat na een tweede aanbieding zomaar op eigen houtje terugsturen wegens "onbekend adres"????

Op aanraden van de postmeester nam ik contact op met de klantendienst v/d post, en iki moet zeggen... dit keer was ik heel tervreden van hun service... ook bij de klantendienst gaf men toe dat aan de hand van de tracking er iets niet correct was gebeurt en dat het zou worden onderzocht wat ook is gebeurt.

Enklele dagen later kreeg ik een mail van de post met de nodige excuses, verkoper heeft het pakje opnieuw verzonden dat een dag later werd afgeleverd en de verkoper heeft de tweede verzendkosten bij de post kunnen recuperen... eind goed, al goed, maar dergelijke zaken zijn voor mij nog steeds ernstige beroepsfouten die niet ongestraft kunnen blijven!